Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 36
Issue Date | Title | Author(s) |
9/6/2025 | The Importance of Marketing Mix Components and RTD Canned Coffee Purchase Decision among Thai Government Officials. | TITICHAYA SEXTON; ฐิติชญา เซ็กซ์ตั้น; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th |
9/6/2025 | Establishing Carbon Footprint Management Readiness for Consumer Goods. | TEERAPONG CHINDASRI; ธีรพงศ์ จินดาศรี; RAKNARIN SANRACH; รักนรินทร์ แสนราช; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; RAKNARIN SANRACH; รักนรินทร์ แสนราช; raknarin.s@fba.kmutnb.ac.th,rkn@kmutnb.ac.th; raknarin.s@fba.kmutnb.ac.th,rkn@kmutnb.ac.th |
9/6/2025 | Establishing Carbon Footprint Management Readiness for Health and Beauty Businesses | NICHADA SIRIMART; นิชาดา ศิริมาตย์; RAKNARIN SANRACH; รักนรินทร์ แสนราช; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; RAKNARIN SANRACH; รักนรินทร์ แสนราช; raknarin.s@fba.kmutnb.ac.th,rkn@kmutnb.ac.th; raknarin.s@fba.kmutnb.ac.th,rkn@kmutnb.ac.th |
9/6/2025 | Establishing Carbon Footprint Management Readiness for Beverage Businesses | CHANIDA SIRIMART; ชาณิดา ศิริมาตย์; RAKNARIN SANRACH; รักนรินทร์ แสนราช; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; RAKNARIN SANRACH; รักนรินทร์ แสนราช; raknarin.s@fba.kmutnb.ac.th,rkn@kmutnb.ac.th; raknarin.s@fba.kmutnb.ac.th,rkn@kmutnb.ac.th |
9/6/2025 | Establishing Carbon Footprint Management Readiness for Financial institution | YONLAWAN RITTIDENT; ยลวรรณ ฤทธิเดช; RAKNARIN SANRACH; รักนรินทร์ แสนราช; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; RAKNARIN SANRACH; รักนรินทร์ แสนราช; raknarin.s@fba.kmutnb.ac.th,rkn@kmutnb.ac.th; raknarin.s@fba.kmutnb.ac.th,rkn@kmutnb.ac.th |
9/6/2025 | Establishing Carbon Footprint Management Readiness for Real Estate Business. | TAWEEPORN VONGLAKORN; ทวีพร วงศ์ละคร; RAKNARIN SANRACH; รักนรินทร์ แสนราช; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; RAKNARIN SANRACH; รักนรินทร์ แสนราช; raknarin.s@fba.kmutnb.ac.th,rkn@kmutnb.ac.th; raknarin.s@fba.kmutnb.ac.th,rkn@kmutnb.ac.th |
9/6/2025 | GUIDELINES FOR PREPARING FOR CARBON FOOTPRINT MANAGEMENT OF ORGANIZATIONS IN EDUCATIONAL INSTITUTIONS | JIRAPA SINGHARACHAI; จิราภา สิงหราชัย; RAKNARIN SANRACH; รักนรินทร์ แสนราช; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; RAKNARIN SANRACH; รักนรินทร์ แสนราช; raknarin.s@fba.kmutnb.ac.th,rkn@kmutnb.ac.th; raknarin.s@fba.kmutnb.ac.th,rkn@kmutnb.ac.th |
9/6/2025 | Establishing Carbon Footprint Management Readiness for Restaurants business. | PUSANA THONGPLAIL; ภูษณ ทองเปลว; RAKNARIN SANRACH; รักนรินทร์ แสนราช; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; RAKNARIN SANRACH; รักนรินทร์ แสนราช; raknarin.s@fba.kmutnb.ac.th,rkn@kmutnb.ac.th; raknarin.s@fba.kmutnb.ac.th,rkn@kmutnb.ac.th |
9/6/2025 | The Importance of Marketing Mix Components and RTD Canned Coffee Purchase Decision among Thai high school students | CHINAKHOM DISORAKURA; ชินาคม ดิศรกูร; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th |
9/6/2025 | The Importance of Marketing Mix Components and RTD Canned Coffee Purchase Decision among Thai Blue-Collar Workers | THITAPORN SOTHANA; ฐิตาภรณ์ โสธนะ; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th |
9/6/2025 | The Importance of Marketing Mix Components and RTD Canned Coffee Purchase Decision among Thai Housewives. | KONGYOSS HONGSAKAM; คงยศ หงษาคำ; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th |
9/6/2025 | The Importance of Marketing Mix and Purchase Decision of Ready-to-Drink Canned Coffee among Thai Undergraduate Students | KORAPITCH DISORAKURA; กรพิชญ์ ดิศรกูร; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th |
9/6/2025 | The Important of Marketing Mix Components and RTD Canned Coffee Purchase Decision among Thai Private Company Employees | MANTANA KANSIRI; มัณฑนา แก่นศิริ; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th |
9/6/2025 | 5A Marketing Strategy in Decision Purchase Titanium Metal of Industrial Group Rubber and Synthetic Rubber | KANPHOJ SIRISUMPUND; กันต์พจน์ ศิริสัมพันธ์; NATTAPOL PHUMSIRI; ณัฐพล พุ่มศิริ; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; NATTAPOL PHUMSIRI; ณัฐพล พุ่มศิริ; nattapol.p@fba.kmutnb.ac.th,nattapolph@kmutnb.ac.th; nattapol.p@fba.kmutnb.ac.th,nattapolph@kmutnb.ac.th |
9/6/2025 | 5A Marketing Strategy in Decision Purchase Titanium Metal of Electronic Industrial Group | NARONGRIT JONGPRASIRT; ณรงค์ฤทธิ์ จงประเสริฐ; NATTAPOL PHUMSIRI; ณัฐพล พุ่มศิริ; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; NATTAPOL PHUMSIRI; ณัฐพล พุ่มศิริ; nattapol.p@fba.kmutnb.ac.th,nattapolph@kmutnb.ac.th; nattapol.p@fba.kmutnb.ac.th,nattapolph@kmutnb.ac.th |
9/6/2025 | 5A Marketing Strategy in Decision Purchase Titanium Metal of Chemical Industrial Group | KRONGKAN PHUMPUANG; กรองกานต์ พุ่มพวง; NATTAPOL PHUMSIRI; ณัฐพล พุ่มศิริ; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; NATTAPOL PHUMSIRI; ณัฐพล พุ่มศิริ; nattapol.p@fba.kmutnb.ac.th,nattapolph@kmutnb.ac.th; nattapol.p@fba.kmutnb.ac.th,nattapolph@kmutnb.ac.th |
9/6/2025 | 5A Marketing Strategy in Decision Purchase Titanium Metal of Petrochemical Industry | THANAPHON VANSANIT; ธนพล หวานสนิท; NATTAPOL PHUMSIRI; ณัฐพล พุ่มศิริ; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; NATTAPOL PHUMSIRI; ณัฐพล พุ่มศิริ; nattapol.p@fba.kmutnb.ac.th,nattapolph@kmutnb.ac.th; nattapol.p@fba.kmutnb.ac.th,nattapolph@kmutnb.ac.th |
9/6/2025 | 5A Marketing Strategy in Decision Purchase Titanium Metal of Metal Coating Industrial Group | SARINYA SINPIJAN; สรินยา สินพิจารณ์; NATTAPOL PHUMSIRI; ณัฐพล พุ่มศิริ; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; NATTAPOL PHUMSIRI; ณัฐพล พุ่มศิริ; nattapol.p@fba.kmutnb.ac.th,nattapolph@kmutnb.ac.th; nattapol.p@fba.kmutnb.ac.th,nattapolph@kmutnb.ac.th |
9/6/2025 | 5A Marketing Strategy in Decision Purchase Titanium Metal of Food Industrial Group | THANAPAT SUKPATTHEE; ธนภัทร สุขพัทธี; NATTAPOL PHUMSIRI; ณัฐพล พุ่มศิริ; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; NATTAPOL PHUMSIRI; ณัฐพล พุ่มศิริ; nattapol.p@fba.kmutnb.ac.th,nattapolph@kmutnb.ac.th; nattapol.p@fba.kmutnb.ac.th,nattapolph@kmutnb.ac.th |
9/6/2025 | 5A Marketing Strategy in Decision Purchase Titanium Metal of Auto Accessories Industrial Group | NATEETORN MUANGJAENG; นทีธร ม่วงแจ้ง; NATTAPOL PHUMSIRI; ณัฐพล พุ่มศิริ; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; NATTAPOL PHUMSIRI; ณัฐพล พุ่มศิริ; nattapol.p@fba.kmutnb.ac.th,nattapolph@kmutnb.ac.th; nattapol.p@fba.kmutnb.ac.th,nattapolph@kmutnb.ac.th |
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 36