FACULTY OF BUSINESS ADMINISTRATION Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 50
Issue DateTitleAuthor(s)
9/6/2025GUIDELINES FOR PREPARING FOR CARBON FOOTPRINT MANAGEMENT OF ORGANIZATIONS IN EDUCATIONAL INSTITUTIONSJIRAPA SINGHARACHAI; จิราภา สิงหราชัย; RAKNARIN SANRACH; รักนรินทร์ แสนราช; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; RAKNARIN SANRACH; รักนรินทร์ แสนราช; raknarin.s@fba.kmutnb.ac.th,rkn@kmutnb.ac.th; raknarin.s@fba.kmutnb.ac.th,rkn@kmutnb.ac.th
9/6/2025Establishing Carbon Footprint Management Readiness for Restaurants business.PUSANA THONGPLAIL; ภูษณ ทองเปลว; RAKNARIN SANRACH; รักนรินทร์ แสนราช; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; RAKNARIN SANRACH; รักนรินทร์ แสนราช; raknarin.s@fba.kmutnb.ac.th,rkn@kmutnb.ac.th; raknarin.s@fba.kmutnb.ac.th,rkn@kmutnb.ac.th
9/6/2025The Importance of Marketing Mix Components and RTD Canned Coffee Purchase Decision among Thai high school studentsCHINAKHOM DISORAKURA; ชินาคม ดิศรกูร; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th
9/6/2025The Importance of Marketing Mix Components and RTD Canned Coffee Purchase Decision among Thai Blue-Collar WorkersTHITAPORN SOTHANA; ฐิตาภรณ์ โสธนะ; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th
9/6/2025The Importance of Marketing Mix Components and RTD Canned Coffee Purchase Decision among Thai Housewives.KONGYOSS HONGSAKAM; คงยศ หงษาคำ; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th
9/6/2025The Importance of Marketing Mix and Purchase Decision of Ready-to-Drink Canned Coffee among Thai Undergraduate StudentsKORAPITCH DISORAKURA; กรพิชญ์ ดิศรกูร; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th
9/6/2025The Important of Marketing Mix Components and RTD Canned Coffee Purchase Decision among Thai Private Company EmployeesMANTANA KANSIRI; มัณฑนา แก่นศิริ; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th
9/6/20255A Marketing Strategy in Decision Purchase Titanium Metal of Industrial Group Rubber and Synthetic RubberKANPHOJ SIRISUMPUND; กันต์พจน์ ศิริสัมพันธ์; NATTAPOL PHUMSIRI; ณัฐพล พุ่มศิริ; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; NATTAPOL PHUMSIRI; ณัฐพล พุ่มศิริ; nattapol.p@fba.kmutnb.ac.th,nattapolph@kmutnb.ac.th; nattapol.p@fba.kmutnb.ac.th,nattapolph@kmutnb.ac.th
9/6/20255A Marketing Strategy in Decision Purchase Titanium Metal of Electronic Industrial GroupNARONGRIT JONGPRASIRT; ณรงค์ฤทธิ์ จงประเสริฐ; NATTAPOL PHUMSIRI; ณัฐพล พุ่มศิริ; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; NATTAPOL PHUMSIRI; ณัฐพล พุ่มศิริ; nattapol.p@fba.kmutnb.ac.th,nattapolph@kmutnb.ac.th; nattapol.p@fba.kmutnb.ac.th,nattapolph@kmutnb.ac.th
9/6/20255A Marketing Strategy in Decision Purchase Titanium Metal of Chemical Industrial GroupKRONGKAN PHUMPUANG; กรองกานต์ พุ่มพวง; NATTAPOL PHUMSIRI; ณัฐพล พุ่มศิริ; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; NATTAPOL PHUMSIRI; ณัฐพล พุ่มศิริ; nattapol.p@fba.kmutnb.ac.th,nattapolph@kmutnb.ac.th; nattapol.p@fba.kmutnb.ac.th,nattapolph@kmutnb.ac.th
9/6/20255A Marketing Strategy in Decision Purchase Titanium Metal of Petrochemical IndustryTHANAPHON VANSANIT; ธนพล หวานสนิท; NATTAPOL PHUMSIRI; ณัฐพล พุ่มศิริ; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; NATTAPOL PHUMSIRI; ณัฐพล พุ่มศิริ; nattapol.p@fba.kmutnb.ac.th,nattapolph@kmutnb.ac.th; nattapol.p@fba.kmutnb.ac.th,nattapolph@kmutnb.ac.th
9/6/20255A Marketing Strategy in Decision Purchase Titanium Metal of Metal Coating Industrial GroupSARINYA SINPIJAN; สรินยา สินพิจารณ์; NATTAPOL PHUMSIRI; ณัฐพล พุ่มศิริ; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; NATTAPOL PHUMSIRI; ณัฐพล พุ่มศิริ; nattapol.p@fba.kmutnb.ac.th,nattapolph@kmutnb.ac.th; nattapol.p@fba.kmutnb.ac.th,nattapolph@kmutnb.ac.th
9/6/20255A Marketing Strategy in Decision Purchase Titanium Metal of Food Industrial GroupTHANAPAT SUKPATTHEE; ธนภัทร สุขพัทธี; NATTAPOL PHUMSIRI; ณัฐพล พุ่มศิริ; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; NATTAPOL PHUMSIRI; ณัฐพล พุ่มศิริ; nattapol.p@fba.kmutnb.ac.th,nattapolph@kmutnb.ac.th; nattapol.p@fba.kmutnb.ac.th,nattapolph@kmutnb.ac.th
9/6/20255A Marketing Strategy in Decision Purchase Titanium Metal of Auto Accessories Industrial GroupNATEETORN MUANGJAENG; นทีธร ม่วงแจ้ง; NATTAPOL PHUMSIRI; ณัฐพล พุ่มศิริ; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; NATTAPOL PHUMSIRI; ณัฐพล พุ่มศิริ; nattapol.p@fba.kmutnb.ac.th,nattapolph@kmutnb.ac.th; nattapol.p@fba.kmutnb.ac.th,nattapolph@kmutnb.ac.th
9/6/2025FACTORS INFLUENCING THE DECISION TO PURCHASE HYBRID VEHICLES IN BANGKOKWACHIRA TIPBOONSRI; วชิระ ติ๊บบุญศรี; CHUSRI LERTRUSDACHAKUL; ชูศรี เลิศรัตน์เดชากุล; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; CHUSRI LERTRUSDACHAKUL; ชูศรี เลิศรัตน์เดชากุล; chusri.l@fba.kmutnb.ac.th; chusri.l@fba.kmutnb.ac.th
9/6/2025THE FACTORS INFLUENCING OF THE KING MONGKUT’S UNIVERSITY OF TECHNOLOGY NORTH BANGKOK STUDENT’S DECISION MAKING TO CHOOSE A PRIVATE ACCOMMODATION.PARNTAVAN BUABARN; ปานตะวัน บัวบาน; CHUSRI LERTRUSDACHAKUL; ชูศรี เลิศรัตน์เดชากุล; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; CHUSRI LERTRUSDACHAKUL; ชูศรี เลิศรัตน์เดชากุล; chusri.l@fba.kmutnb.ac.th; chusri.l@fba.kmutnb.ac.th
9/6/2025Factors influencing the purchasing behavior of secondhandCHAITHACH PHONORTHONG; ชัยธัช โพธิ์หน่อทอง; CHUSRI LERTRUSDACHAKUL; ชูศรี เลิศรัตน์เดชากุล; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; CHUSRI LERTRUSDACHAKUL; ชูศรี เลิศรัตน์เดชากุล; chusri.l@fba.kmutnb.ac.th; chusri.l@fba.kmutnb.ac.th
9/6/2025FACTORS OF THE DECISION TO CHOOSING A NAIL SALON IN BANGKOKTHANNAREE NOOSANAN; ธัณณรีย์ หนูสนั่น; CHUSRI LERTRUSDACHAKUL; ชูศรี เลิศรัตน์เดชากุล; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; CHUSRI LERTRUSDACHAKUL; ชูศรี เลิศรัตน์เดชากุล; chusri.l@fba.kmutnb.ac.th; chusri.l@fba.kmutnb.ac.th
9/6/2025Factors affecting the selection of a fitness center in BangkokSIRIYARAT LORNIKOOL; ศิริญารัตน์ ลอนิกูล; CHUSRI LERTRUSDACHAKUL; ชูศรี เลิศรัตน์เดชากุล; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; CHUSRI LERTRUSDACHAKUL; ชูศรี เลิศรัตน์เดชากุล; chusri.l@fba.kmutnb.ac.th; chusri.l@fba.kmutnb.ac.th
9/6/2025FACTORS AFFECTING THE DECISION TO BUY ONLINE PRODUCT CLEAN FOOD IN BANGKOKJAKKRIN TEETIPARIVAT; จักริน ถีติปริวัตร์; CHUSRI LERTRUSDACHAKUL; ชูศรี เลิศรัตน์เดชากุล; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; CHUSRI LERTRUSDACHAKUL; ชูศรี เลิศรัตน์เดชากุล; chusri.l@fba.kmutnb.ac.th; chusri.l@fba.kmutnb.ac.th
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 50