DSpace JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
Browsing by Author JUSANA TECHAKANA
Showing results 1 to 6 of 6
Issue Date | Title | Author(s) |
9/6/2025 | The Importance of Marketing Mix and Purchase Decision of Ready-to-Drink Canned Coffee among Thai Undergraduate Students | KORAPITCH DISORAKURA; กรพิชญ์ ดิศรกูร; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th |
9/6/2025 | The Importance of Marketing Mix Components and RTD Canned Coffee Purchase Decision among Thai Blue-Collar Workers | THITAPORN SOTHANA; ฐิตาภรณ์ โสธนะ; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th |
9/6/2025 | The Importance of Marketing Mix Components and RTD Canned Coffee Purchase Decision among Thai Government Officials. | TITICHAYA SEXTON; ฐิติชญา เซ็กซ์ตั้น; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th |
9/6/2025 | The Importance of Marketing Mix Components and RTD Canned Coffee Purchase Decision among Thai Housewives. | KONGYOSS HONGSAKAM; คงยศ หงษาคำ; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th |
9/6/2025 | The Importance of Marketing Mix Components and RTD Canned Coffee Purchase Decision among Thai high school students | CHINAKHOM DISORAKURA; ชินาคม ดิศรกูร; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th |
9/6/2025 | The Important of Marketing Mix Components and RTD Canned Coffee Purchase Decision among Thai Private Company Employees | MANTANA KANSIRI; มัณฑนา แก่นศิริ; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th |