Browsing by Author JUSANA TECHAKANA

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 6 of 6
Issue DateTitleAuthor(s)
9/6/2025The Importance of Marketing Mix and Purchase Decision of Ready-to-Drink Canned Coffee among Thai Undergraduate StudentsKORAPITCH DISORAKURA; กรพิชญ์ ดิศรกูร; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th
9/6/2025The Importance of Marketing Mix Components and RTD Canned Coffee Purchase Decision among Thai Blue-Collar WorkersTHITAPORN SOTHANA; ฐิตาภรณ์ โสธนะ; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th
9/6/2025The Importance of Marketing Mix Components and RTD Canned Coffee Purchase Decision among Thai Government Officials.TITICHAYA SEXTON; ฐิติชญา เซ็กซ์ตั้น; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th
9/6/2025The Importance of Marketing Mix Components and RTD Canned Coffee Purchase Decision among Thai Housewives.KONGYOSS HONGSAKAM; คงยศ หงษาคำ; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th
9/6/2025The Importance of Marketing Mix Components and RTD Canned Coffee Purchase Decision among Thai high school studentsCHINAKHOM DISORAKURA; ชินาคม ดิศรกูร; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th
9/6/2025The Important of Marketing Mix Components and RTD Canned Coffee Purchase Decision among Thai Private Company EmployeesMANTANA KANSIRI; มัณฑนา แก่นศิริ; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th