Please use this identifier to cite or link to this item: http://kmutnb-ir.kmutnb.ac.th/jspui/handle/123456789/67
Title: The Importance of Marketing Mix Components and RTD Canned Coffee Purchase Decision among Thai high school students
ความสำคัญของส่วนผสมทางการตลาดและการตัดสินใจซื้อกาแฟกระป๋องสำเร็จรูปพร้อมดื่มในกลุ่มนักเรียนมัธยมศึกษาตอนปลายไทย
Authors: CHINAKHOM DISORAKURA
ชินาคม ดิศรกูร
JUSANA TECHAKANA
ชุษณะ เตชคณา
King Mongkut's University of Technology North Bangkok
JUSANA TECHAKANA
ชุษณะ เตชคณา
jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th
jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th
Keywords: กาแฟกระป๋องสำเร็จรูปพร้อมดื่มนักเรียนมัธยมศึกษาตอนปลายไทยพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อ ปัจจัยพื้นฐานส่วนบุคคล ส่วนผสมทางการตลาดทั้ง 7 ด้าน
Ready-to-drink Canned Coffee Thai high school students Purchase Decision Demographic characteristics Marketing Mix Components
Issue Date:  9
Publisher: King Mongkut's University of Technology North Bangkok
Abstract: (This independent study is total 118 pages)
(โครงการค้นคว้าอิสระนี้มีจำนวนทั้งสิ้น 118 หน้า)
URI: http://kmutnb-ir.kmutnb.ac.th/jspui/handle/123456789/67
Appears in Collections:FACULTY OF BUSINESS ADMINISTRATION

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
s6614011857371.pdf1.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.