Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kmutnb-ir.kmutnb.ac.th/jspui/handle/123456789/67
Title: | The Importance of Marketing Mix Components and RTD Canned Coffee Purchase Decision among Thai high school students ความสำคัญของส่วนผสมทางการตลาดและการตัดสินใจซื้อกาแฟกระป๋องสำเร็จรูปพร้อมดื่มในกลุ่มนักเรียนมัธยมศึกษาตอนปลายไทย |
Authors: | CHINAKHOM DISORAKURA ชินาคม ดิศรกูร JUSANA TECHAKANA ชุษณะ เตชคณา King Mongkut's University of Technology North Bangkok JUSANA TECHAKANA ชุษณะ เตชคณา jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th |
Keywords: | กาแฟกระป๋องสำเร็จรูปพร้อมดื่มนักเรียนมัธยมศึกษาตอนปลายไทยพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อ ปัจจัยพื้นฐานส่วนบุคคล ส่วนผสมทางการตลาดทั้ง 7 ด้าน Ready-to-drink Canned Coffee Thai high school students Purchase Decision Demographic characteristics Marketing Mix Components |
Issue Date: | 9 |
Publisher: | King Mongkut's University of Technology North Bangkok |
Abstract: | (This independent study is total 118 pages) (โครงการค้นคว้าอิสระนี้มีจำนวนทั้งสิ้น 118 หน้า) |
URI: | http://kmutnb-ir.kmutnb.ac.th/jspui/handle/123456789/67 |
Appears in Collections: | FACULTY OF BUSINESS ADMINISTRATION |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
s6614011857371.pdf | 1.27 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.