Please use this identifier to cite or link to this item: http://kmutnb-ir.kmutnb.ac.th/jspui/handle/123456789/66
Title: The Importance of Marketing Mix and Purchase Decision of Ready-to-Drink Canned Coffee among Thai Undergraduate Students
ความสำคัญของส่วนผสมทางการตลาดและการตัดสินใจซื้อกาแฟกระป๋องสำเร็จรูปพร้อมดื่มในกลุ่มนักศึกษาระดับปริญญาตรีไทย
Authors: KORAPITCH DISORAKURA
กรพิชญ์ ดิศรกูร
JUSANA TECHAKANA
ชุษณะ เตชคณา
King Mongkut's University of Technology North Bangkok
JUSANA TECHAKANA
ชุษณะ เตชคณา
jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th
jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th
Keywords: กาแฟกระป๋องสำเร็จรูปพร้อมดื่มนักศึกษาระดับปริญญาตรีไทยพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อ ปัจจัยพื้นฐานส่วนบุคคล ส่วนผสมทางการตลาดทั้ง 7 ด้าน
RTD Canned Coffee
Thai undergraduate students Purchase DecisionDemographic characteristicsMarketing Mix Components
Issue Date:  9
Publisher: King Mongkut's University of Technology North Bangkok
Abstract: (This Independent study is total 145 pages)
(โครงการค้นคว้าอิสระนี้ มีจำนวน 145 หน้า)
URI: http://kmutnb-ir.kmutnb.ac.th/jspui/handle/123456789/66
Appears in Collections:FACULTY OF BUSINESS ADMINISTRATION

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
s6614011857363.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.