Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kmutnb-ir.kmutnb.ac.th/jspui/handle/123456789/66
Title: | The Importance of Marketing Mix and Purchase Decision of Ready-to-Drink Canned Coffee among Thai Undergraduate Students ความสำคัญของส่วนผสมทางการตลาดและการตัดสินใจซื้อกาแฟกระป๋องสำเร็จรูปพร้อมดื่มในกลุ่มนักศึกษาระดับปริญญาตรีไทย |
Authors: | KORAPITCH DISORAKURA กรพิชญ์ ดิศรกูร JUSANA TECHAKANA ชุษณะ เตชคณา King Mongkut's University of Technology North Bangkok JUSANA TECHAKANA ชุษณะ เตชคณา jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th |
Keywords: | กาแฟกระป๋องสำเร็จรูปพร้อมดื่มนักศึกษาระดับปริญญาตรีไทยพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อ ปัจจัยพื้นฐานส่วนบุคคล ส่วนผสมทางการตลาดทั้ง 7 ด้าน RTD Canned Coffee Thai undergraduate students Purchase DecisionDemographic characteristicsMarketing Mix Components |
Issue Date: | 9 |
Publisher: | King Mongkut's University of Technology North Bangkok |
Abstract: | (This Independent study is total 145 pages) (โครงการค้นคว้าอิสระนี้ มีจำนวน 145 หน้า) |
URI: | http://kmutnb-ir.kmutnb.ac.th/jspui/handle/123456789/66 |
Appears in Collections: | FACULTY OF BUSINESS ADMINISTRATION |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
s6614011857363.pdf | 1.22 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.