Browsing by Subject Purchase Decision

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 4 of 4
Issue DateTitleAuthor(s)
9/6/20255A Marketing Strategy in Decision Purchase Titanium Metal of Auto Accessories Industrial GroupNATEETORN MUANGJAENG; นทีธร ม่วงแจ้ง; NATTAPOL PHUMSIRI; ณัฐพล พุ่มศิริ; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; NATTAPOL PHUMSIRI; ณัฐพล พุ่มศิริ; nattapol.p@fba.kmutnb.ac.th,nattapolph@kmutnb.ac.th; nattapol.p@fba.kmutnb.ac.th,nattapolph@kmutnb.ac.th
9/6/20255A Marketing Strategy in Decision Purchase Titanium Metal of Petrochemical IndustryTHANAPHON VANSANIT; ธนพล หวานสนิท; NATTAPOL PHUMSIRI; ณัฐพล พุ่มศิริ; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; NATTAPOL PHUMSIRI; ณัฐพล พุ่มศิริ; nattapol.p@fba.kmutnb.ac.th,nattapolph@kmutnb.ac.th; nattapol.p@fba.kmutnb.ac.th,nattapolph@kmutnb.ac.th
9/6/2025Factors Influencing Consumer Decision-Making in Purchasing Electric Vehicles in Nonthaburi ProvincePANISARA SOSUK; ปาณิสรา โสสุข; TAWEESAK ROOPSING; ทวีศักดิ์ รูปสิงห์; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; TAWEESAK ROOPSING; ทวีศักดิ์ รูปสิงห์; taweesak.r@fba.kmutnb.ac.th,taweesakr@kmutnb.ac.th; taweesak.r@fba.kmutnb.ac.th,taweesakr@kmutnb.ac.th
9/6/2025The Importance of Marketing Mix Components and RTD Canned Coffee Purchase Decision among Thai Blue-Collar WorkersTHITAPORN SOTHANA; ฐิตาภรณ์ โสธนะ; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; King Mongkut's University of Technology North Bangkok; JUSANA TECHAKANA; ชุษณะ เตชคณา; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th; jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th