Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kmutnb-ir.kmutnb.ac.th/jspui/handle/123456789/66
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor | KORAPITCH DISORAKURA | en |
dc.contributor | กรพิชญ์ ดิศรกูร | th |
dc.contributor.advisor | JUSANA TECHAKANA | en |
dc.contributor.advisor | ชุษณะ เตชคณา | th |
dc.contributor.other | King Mongkut's University of Technology North Bangkok | en |
dc.date.accessioned | 2024-12-16T03:30:17Z | - |
dc.date.available | 2024-12-16T03:30:17Z | - |
dc.date.created | 2025 | |
dc.date.issued | 9/6/2025 | |
dc.identifier.uri | http://kmutnb-ir.kmutnb.ac.th/jspui/handle/123456789/66 | - |
dc.description.abstract | (This Independent study is total 145 pages) | en |
dc.description.abstract | (โครงการค้นคว้าอิสระนี้ มีจำนวน 145 หน้า) | th |
dc.language.iso | th | |
dc.publisher | King Mongkut's University of Technology North Bangkok | |
dc.rights | King Mongkut's University of Technology North Bangkok | |
dc.subject | กาแฟกระป๋องสำเร็จรูปพร้อมดื่มนักศึกษาระดับปริญญาตรีไทยพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อ ปัจจัยพื้นฐานส่วนบุคคล ส่วนผสมทางการตลาดทั้ง 7 ด้าน | th |
dc.subject | RTD Canned Coffee | en |
dc.subject | Thai undergraduate students Purchase DecisionDemographic characteristicsMarketing Mix Components | en |
dc.subject.classification | Business | en |
dc.subject.classification | Manufacturing | en |
dc.subject.classification | Food processing | en |
dc.title | The Importance of Marketing Mix and Purchase Decision of Ready-to-Drink Canned Coffee among Thai Undergraduate Students | en |
dc.title | ความสำคัญของส่วนผสมทางการตลาดและการตัดสินใจซื้อกาแฟกระป๋องสำเร็จรูปพร้อมดื่มในกลุ่มนักศึกษาระดับปริญญาตรีไทย | th |
dc.type | Independent Study | en |
dc.type | การค้นคว้าอิสระ | th |
dc.contributor.coadvisor | JUSANA TECHAKANA | en |
dc.contributor.coadvisor | ชุษณะ เตชคณา | th |
dc.contributor.emailadvisor | jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th | |
dc.contributor.emailcoadvisor | jusana.t@fba.kmutnb.ac.th,jusanat@kmutnb.ac.th | |
dc.description.degreename | Master of Business Administration (บธ.ม.) | en |
dc.description.degreename | บริหารธุรกิจมหาบัณฑิต (M.B.A.) | th |
dc.description.degreelevel | Master's Degree | en |
dc.description.degreelevel | ปริญญาโท | th |
dc.description.degreediscipline | Industrial Business Administration | en |
dc.description.degreediscipline | บริหารธุรกิจอุตสาหกรรม | th |
Appears in Collections: | FACULTY OF BUSINESS ADMINISTRATION |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
s6614011857363.pdf | 1.22 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.